Resultaat
4x meer gebruikers
85% van de orders wordt via het portaal geplaatst
Tevreden eindgebruikers
HartingBank levert, beheert en onderhoudt zorghulpmiddelen voor zorgorganisaties. Deze hulpmiddelen kunnen worden besteld in hun portal.
De uitdaging
HartingBank merkte op dat hun huidige portal verouderd en te tijdrovend was. Tijd voor een moderner platform.
De nieuwe wensen van de zorgprofessionals hiervoor:
- Efficiënt producten kunnen bestellen.
- Duidelijk inzicht in lopende orders & uitstaande huurmiddelen.
- Krachtig, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk portaal.
Aan de slag!
In slechts 4-5 maanden tijd heeft Dharma het nieuwe portaal samen met HartingBank ontwikkeld. Alles via de principes van Scrum.
Oplossing
Een modern portaal waarmee zorgorganisaties gemakkelijk en snel zorghulpmiddelen kunnen bestellen.
Bij de ontwikkeling stond gebruikersgemak en efficiëntie centraal. Dankzij het nieuwe portaal zijn er dan ook gemiddeld 4x meer gebruikers ten opzichte van het oude portaal. Dankzij de prettige gebruiksvriendelijkheid en logische manier van werken zijn meer gebruikers actief en kunnen ze hun taken efficiënt afronden. Hierdoor is het aantal bestellingen met zo’n 85% toegenomen.