HartingBank

Vernieuwde HartingBank.nl: Beter in lijn met moderne Zorgbehoeften

Bedrijf HartingBank - Type Scrum Team as a Service

Resultaat

Highlight icon

Naadloze integratie partijen

Highlight icon

Gemoderniseerde website

Highlight icon

Zelfstandige regie content

HartingBank levert, beheert en onderhoudt zorghulpmiddelen voor zorgorganisaties. Deze tools kunnen worden besteld in hun portal.

Achtergrond

HartingBank werkt voor meer dan 195 verschillende organisaties in de zorg, zoals verpleeg- en verzorgingshuizen, gehandicapten instellingen en ziekenhuizen. HartingBank is hun partner voor de levering en het beheer van al hun zorghulpmiddelen. Er wordt nauw samengewerkt met zorgprofessionals, en HartingBank denkt over de gehele linie mee over de dienstverlening aan deze organisaties en over geschikte zorghulpmiddelen voor hun cliënten.

De uitdaging

HartingBank onderging een rebranding met een vernieuwde positionering en geheel nieuwe huisstijl. Ook de website moest zowel op het gebied van design als techniek vernieuwd worden, en in lijn met de overige labels van moederorganisatie Medux worden gebracht. Omdat HartingBank voor de huisstijlvernieuwing met verschillende partijen werkt, was er behoefte aan een partij die voor de website de regie kon nemen en het overzicht kon behouden in het ontwikkelproces.

Waarom kozen we voor Dharma

‘Dharma kenden we al van andere projecten binnen Medux en we hadden positieve verhalen over hen gehoord van andere collega’s. Dharma is echt een ontwikkelpartij die Agile en iteratief werkt en die ons daarin maximale flexibiliteit kon bieden. Wij hadden behoefte aan een partij die naast het bouwen de onderlinge processen tussen brandingbureau .DAY, designbureau Lemm & ten Haaf en analytics partner Cloud Nine Digital in goede banen kon leiden.’

‘Het was een natuurlijke manier van samenwerken, je voelt je een collega.’

‘Er wordt echt nagedacht over oplossingen,
ze dragen goede ideeën aan.’

De oplossing

In een strak proces is in samenwerking met de Product Owner van HartingBank en de partners een nieuwe website ontwikkeld volgens de designs en UX elementen van Lemm en Ten Haaf.

We hadden een duidelijke opdracht: Na oplevering moesten medewerkers van HartingBank zelfstandig en zonder een studie te hoeven doen, alle content op de website naar eigen inzicht kunnen aanmaken en aanpassen. Omdat de rebranded website ook een prominente rol inneemt binnen hun marketingspectrum is er, in samenwerking met Cloud Nine Digital, ook SEO, tag manager, marketing automation en een e-mail marketing service aan gekoppeld.

Ook een Scrum Team als Service?

Mail ons op hello@dharma.nl of bel 033 711 21 23,
dan bespreken we hoe we jouw idee tot uitvoering kunnen brengen.